Jak jsem zahájila léto.

03 července Nikola Pincová 0 Comments


Momentálně jsem zaslouženě šťastná! Konečně se můj malý svět zase ustálil a já stojím na svém pevném bodě, kde vím, na čem jsem. Asi už jsem prostě taková, nemám ráda neznámé a nečekané věci a potřebuji mít ve všem jasno a přehled. Takže když se v červnu přehnalo období zkoušek a do toho fakt, že si musíme najít nové bydlení, tak se má pevnost začala tak trochu bortit.

Mezi zkouškami a prací jsem se tedy ještě snažila hledat volné byty. Každý, kdo někdy hledal byty, ví, že má frustrace byla na místě. Ale nakonec se podařilo a my si naplánovali stěhování na první den v červenci. Stěhování proběhlo rekordní rychlostí, a to především proto, že se sjeli všichni naši rodiče a asi si dokážete představit tu melu, když do bytu naběhne 10 lidí a za pomoci 2 dodávek se věci převáží! Byl to naprostý chaos bez systému, který se vyvedl naprosto skvěle. Už v podvečer jsem uklízela poslední krabice a bylo hotovo. Jeden den se probudím na jednom místě a ten samý večer spím v úplně jiném bytě v jiné části Prahy. 


S bytem jsem naprosto spokojená (až na netěsnící mrazák..), protože jakožto zástupce mladých důchodců mám ráda klid, který tady je a mimo to i spousta pejsků, protože kolem nás jsou samé rodinné domky. Navíc bydlím naproti oboře Hvězda, kterou zbožňuju. A přede mnou je léto plné plánů, výletů, psaní, kreslení a asi už přestanu psát, protože mám tak dobrou náladu, že to začíná být otravné.

Doufám, že si všichni užijete krásné léto. Já vám o svém určitě budu psát sem, tak nic neprošvihněte!


Nikola

0 komentářů: