Všechno je dobrý, všechno je v pohodě.

02 června Nikola Pincová 0 Comments


Co vám mám povídat. Obvykle přidávám na blog jeden článek týdně, ale můj blog je odrazem mého života, takže když teď přidávám s delšími časovými intervaly, tak co to znamená? Že se na chvíli zas můj život zasekl.

Není to tak, že bych si nenašla hodinku nebo dvě na napsání článku, ale prostě nebyla motivace a ty správné nápady. Mám sice v plánu vám napsat zase nějaké tipy na filmy a seriály, které stojí za pozornost, ale nechtělo se mi teď o tom vůbec psát. Tak se vám tady radši vypisuju ze směsky svých myšlenek a dávám vám vědět, co se děje v mém životě.

Zkoušky jsou v plném proudu, to je věc první. Mám sice už asi tak polovinu za sebou, ale ty těžší kalibry na mě pořád ještě čekají a já se těším, až to budu mít úplně za sebou. Ale jak říká název článku "všechno je dobrý, všechno je v pohodě" a já jsem si tuhle jednoduchou větu v poslední době oblíbila, je to taková moje mantra, jestli to tak můžu nazývat. V podstatě mi to připomíná, že nikdy nic není tak černé, jak se na první pohled zdá a je dobrý mít věci občas tak trochu na háku.

A druhá věc, o které jsem vám chtěla napsat, jsou blížící se prázdniny! I když budu hodně v práci, tak ale pořád budu mít dostatek volna, abych si užila nějaké výlety a už se mi i rýsují konkrétní představy, ale teď je ještě zrealizovat. Určitě mám v plánu Český Krumlov, nejlépe ke konci června, a pak ještě pár výletů v červenci. V srpnu se uskuteční i koupání u moře, na což se taky moc těším. Co nám ale trochu narušilo plány, je nečekané stěhování. I když náš byt máme moc rádi, tak se bohužel musíme přestěhovat, takže teď hledáme byty jako diví a nic nám není dost dobré (už jsme tímto bytem rozmazlení). Každopádně v červenci bychom se měli už někam přestěhovat, protože pak není čas to zařizovat.

To by asi tak bylo k tomu, co se teď děje v mém životě a brzy se těšte na nové články, protože nápady se už začínají hromadit!

Nikola

0 komentářů: