Mé podivné rituály.

24 ledna Nikola Pincová 0 Comments


Lidi, co mě dobře znají, ví, že jsem divná. A tím chci poukázat na takové maličkosti ve svém životě, které musí mít řád. Protože pokud nemají, tak jsem velmi nervózní a nevím, co dělat. Asi to není úplně zdravé, vypěstovat si v sobě návyky, kterých se úzkostlivě držíme, ale mně přináší do života klid, vyrovnanost a vědomí, že jsem na svojí správné cestě. Každý si může všimnout, že jsem těžce organizovaná, miluju plánování, chci mít věci jisté a pokud je něco nejisté, vždycky mám v záloze plán B. Můžete to na mě nenávidět a nebo milovat. To, že mám zorganizovaný diář, dělám si studijní kartičky, na všechno mám rozvrh a vše se snažím dělat v určitou hodinu, to by ještě nebylo tak ulítlý. Ale dnes Vás chci pobavit výběrem svých nejpodivnějších rituálů.

1. Moje pleť

Čím jsem starší, tím víc se zaměřuju na čištění a péči o pleť, než na dekorativní kosmetiku, proto začínám být víc unešená maskami na pleť, peelingy, gelovými krémy a olejíčky, než všemi makeupy, korektury a linkami. A jelikož se mi pleť lehce mastí, tak mám potřebu si čistit pleť micelární vodou třeba 3x denně. Načež mě vždy popadne panika, že si tím vysuším pokožku, a proto se hned namažu hydratačním krémem. 

2. Kafe, kafe, kafe!

Nebývala jsem takový příznivec kávy, spíš jsem se v minulosti v jednom kuse prolévala zeleným čajem, ale v posledním roce rapidně narostla má touha po kávě. Není to ani tak kvůli důvěře v její účinky, protože se po kávě většinou až tak čilá necítím, ale prostě mě strašně baví její chuť. Myslím, že s postupem času jsem se trochu rozmazlila a hnusný kafe už poznám a pít ho prostě nechci. Ale zase nechci, abyste to brali, že jsem kávový snob, ráda piju kafe i z Dolce Gusta :-D  Ale narazila jsem už na dost kaváren, kde kafe prostě není dobrý, ale stejně tam chodí dost lidí, co očividně neví, co je dobrá káva. Já mám potřebu mít kávu každý den a pokud se mi nedostává, tak jsem schopná přijít kvůli dobré kávě i pozdě do práce.

3. Neestetická snídaně
Jak by to mělo vypadat.
Dřív jsem se pokoušela vytvořit takové ty snídaně v misce, co se skvěle vyjímají na instagramu. Zdravé, barevné.. Až jsem objevila božskou kombinaci, po které slintám každé ráno. A vypadá trochu jako zvratky. Je to bílý samozrající jogurt s kolečky banány a posypané velkou spoustou sladkého musli s mandlemi. To vše smícháte a vznikne vám tuhá kaše. A já ji miluju! Pokud nemám k snídani tohle, tak mi to dokáže zkazit i celý den.

4. Úklid jako relax

Někdo běhá. Někdo medituje. Někdo se jde vybít na kickbox. Já uklízím. Čím víc v neklidu jsem, tím zuřivěji. Nevím proč, ale pokud se mi v životě dostává pocitu, že je zmatený a nepřehledný, tak si v něm prostě doslova uklidím. Luxuju, utírám prach, drhnu nábytek, kuchyň, všechno. Pak si odfrknu a cítím se dobře. Lepší než psycholog.

5. Chipsy jako lék na duši

Tuhle úchylku jsem zdědila po mamce. A doufám, že ji zdědí i můj potomek, a pak se všichni šťastně sejdeme s balíčky chipsů a budeme vesele chroupat a s plnými pusinkami se na sebe blaženě usmívat. Pokud mám depku, koupím si chipsy. Pokud mám skvělou náladu, koupím do chipsy. Pokud se cítím úplně normálně, koupím si chipsy. Pokud nejsou poblíž mě chipsy, můj život se propadá do beznaděje. Jestli mé tělo někdy budou řezat pro vědecké účely, tak se po rozřezání břicha na ně vyvalí tuny chipsů.


A co Vaše podivné rituály, bez čeho se nedokážete obejít?? Podělte se!

Nikola

0 komentářů: