Má předsevzetí na rok 2017.

01 ledna Nikola Pincová 0 Comments


Já jsem nikdy na předsevzetí moc nebyla, před pár lety akorát v opileckém silvestrovském rozmaru zaznělo: ,,Vyseru se na toho blbečka!“, ale tím má předsevzetí vzala za své. Až na konci tady toho roku jsem se poprvé pořádně zamyslela, čeho bych chtěla v příštím roce dosáhnout.
Já si nikdy nedávám velké a nesplnitelné cíle, protože mi přijde, že je to spíš takové trápení a stresování sama sebe, člověk se akorát podvědomě vydráždí, a pak pochybuje sám o sobě, že není schopný ničeho. Věřím na menší krůčky, které mě vždycky dovedou o kousek dál a já budu mít ze sebe a svého života větší radost. ,,Enjoy the little things“, řekl Talahassee ze Zombielandu!


1. Věnovat se józe alespoň 1x týdně
Nejsem žádný velký cvičitel, doby, kdy jsem chodila na atletiku a běhala přespolní běhy, jsou zdárně za mnou a nemám žádnou potřebu se tomu zase věnovat a budit v sobě svaly, které jsou šťastně v důchodu. Moje ochablé tělíčko si ve své lenosti libuje, ale moje psychika se občas hlásí o slovo. Jsem tudíž takový rekreační sportovec a občas se trochu víc pohybuji, protože mi to dělá dobře na duši. Strašně ráda a hodně chodím na procházky, ale tak nějak mi to už nestačí a občas je to časově náročné, jen tak na dvě hodiny vypadnout a jít se jen tak někam toulat. A přesně pro tyhle dny, kdy jsem časově vytíženější, mám jógu. Stačí si půl hodinky trochu protáhnout tělo a hned je líp. Dřív jsem jógu dělala ve škole pravidelně, ale jelikož už teď chodím do jiné školy, kde tuhle možnost nemám, tak jsem trochu polevila ve své snaze, a to bych chtěla v tomto roce napravit. Alespoň jednou týdně si vzpomenout a tu jógu si zacvičit. Ať už někde ve studiu nebo jen doma u youtube.

2. Napsat více příběhů
V roce 2016 jsem si slíbila, že po většinu roku budu psát každý den básně (odkaz). To se mi v podstatě povedlo, zvládla jsem psát 10 měsíců. Je mi líto, že jsem to už nevydržela do konce roku, ale hrozně se mi ulevilo, když jsem na chvíli přestala. Byla jsem už pěkně vyšťavená a neměla žádné nápady a náladu psát něco jiného, protože jsem veškerou svou fantazii každý den vložila do skládání básní. Ale moje představivost už se zase trochu nahromadila a regenerovala a já jsem víc než připravená v roce 2017 napsat něco nového, skvělého a vzrušujícího a strašně se na to těším!

3. Lépe investovat peníze
Minulý rok jsem začala konečně trochu více hrabat v tajích ekologického stylu života, i co se týče šatníku. A jelikož mám oblečení ráda a vždycky jsem se ráda odměňovala tím, že jsem si šla koupit něco hezkého, tak se to začalo neshodovat s tím, jak začal nad nakupováním přemýšlet můj mozek. Takže i na mě padlo menší morální dilema. Zároveň dost často nezbývalo tolik peněz na nějaké kulturní vyžití- výstavy, filmy, divadla… Proto jsem se rozhodla obě tyto skutečnosti spojit a méně koukat po oblečení, aby více peněz zbylo na běžné radosti života. Koupit si někde lepší kávu, a nebo navštívit novou vzrušující výstavu.

4. Být kliďas
I když jsem se za léta života vypracovala v celkem slušného flegmatika, tak pořád mám svoje Achillovy paty a těch pat není zrovna málo. Proto si přeji v nadcházejícím roce objevit o něco více klidu na duši a nenechat se ničím rozházet.

Napište mi do komentářů vaše předsevzetí!

Krásný Nový rok


Nikola

0 komentářů: