V posledních dnech...

22 září Nikola Pincová 1 Comments


Nechci se rozepisovat do úplných detailů, protože by to byl až moc obsáhlý článek, ale jak už jste četli v mých příspěvcích dříve, měla jsem teď zdravotní problémy, které zatím přetrvávají, i když je to už určitě na mnohem lepší cestě. V posledních dnech jsem toho měla na programu hodně, celkem vzrušující věci, jako příchod do nové školy, navyknutí si na trochu jinou denní rutinu, do toho speciální dieta...Takže v posledních týdnech jsem, dá se říct, hodně vystoupila ze svojí komfortní zóny a nezbývá už tolik času a energie na blog.

Většinou na blog přispívám tak jedním, občas dvěma články týdně, hodně to záleží na mých nápadech a dobré náladě. Pár nápadů jsem samozřejmě měla vymyšlených dopředu, celkem zábavné články, ale v posledních dnech jsem se na to vůbec psychicky necítila a myslím si, že na kvalitě těch článků by se to určitě odrazilo a já nechci publikovat něco, s čím nejsem spokojená nebo za čím si nestojím, jen abych měla nový příspěvek na blogu.

Mějte se mnou trpělivost, pokud rádi čtete můj blog nebo i mojí básnickou nebo povídkovou tvorbu. Zase naberu síly a energii a vrhnu se do toho, určitě s mnohem lepší náladou a dobrými nápady.


Mějte se krásně a myslete na svoje zdraví



P.S.: Trochu jsem si pohrála se vzhledem blogu, který mi teď přijde trochu dospělejší a sofistikovanější, i když bych na něm ještě určitě ráda udělala pár změn, ale co vy zatím na to?

1 komentář:

  1. Sedím u počítače a procházím tvoji tvorbu. Píšeš výborně. Pokud možno bez melancholie, protože do toho člověk když spadne, není dobře. Spíše optimisticky. Máš pravdu - jezte zdravě. No jo babička zase kárá, ale jsou to tvá slova na blogu. Blog výborný nic bych neměmila. Těším se na tebe pusinko a přijď na oběd. B.

    OdpovědětVymazat