Srpnová láska.

01 září Nikola Pincová 0 Comments


Srpen byl prostě šílený. Jak v neustále se měnícím počasí, tak v mém životě. A proto se i těším, že srpen už končí a já můžu se začátkem září otevřít novou kapitolu. Začne mi škola, pojedu na týden do Chorvatska, trochu si odpočinout a nabrat energii na další měsíce. A teď tedy mé shrnutí srpna.


1. Pití 

V srpnu mě nejvíce vzpružila zázvorová šťáva z Ugo, která sice není nejlevnější a čekala jsem na ni celkem dlouho, ale když tělo potřebuje nutně doplnit vitamíny, tak je to super volba.


2. Jídlo

Mým nejoblíbenějším jídlem v srpnu byly špagety s rajčatovou omáčkou s ricottou, které mi uvařil můj Péťa potom, co jsem se vrátila z nočního výletu do nemocnice. Dokonce ani moc nefrfňal, kdyz jsem je chtěla zkazit párkem. Mají pro mě citovou hodnotu.


3. Filmy, seriály, kultura



Pokud jste v srpnu neviděli ani neslyšeli o Stranger things, o kterých jsem vám psala v TOMTO článku, tak snad nežijete na této planetě. Naprosto oprávněné pozdvižení kvůli tomuto seriálu. Boží hororovka, která má tolik skvělých Spielbergovských a Kingovských prvků, že ji nemůžete odmítnout a jen tak se přestat dívat.

4. Nejlepší kup



Ke konci měsíce jsem si koupila knížku ,,Marťan" od Andyho Weira, který ji původně psal jako blogové příspěvky, což mi je už samo o sobě hrozně sympatické. Film jsem viděla v kině a strašně moc se mi líbil. Příběh je napínavý, herci sympatičtí...Prostě to není blbost. A knížka mi přijde ještě o něco lepší a čte se jedna radost, obzvlášť díky skvělému humoru hlavního hrdiny.

5. Radost


Tento měsíc mi udělaly radost dvě věci. Nejdřív to byl výlet do Drážďan, kam jsem se konečně podívala a ta jejich panoramata jsou prostě obdivuhodná. A druhá věc, která ve mně vyvolala nekontrolovatelný smích byly Buchty a klobásy, film, na kterém jsem byla nedávno v kině. Je to prostě odvaž, který se nebojí naprosto ničeho.


6. Špatný zážitek



Uf, znovu to celé popisovat nechci. Zkratkovitě -křečové žíly- nevolnosti- návštěva nemocnice- vytopení bytu. Musím ještě pokračovat?


7. Úspěch
Ani nevím, úspěch je asi to, že jsem tohle celé přežila se zdravým rozumem! I když musím uznat, že jsem měla slabé chvilky a musela jsem se proplesknout, abych se ujistila, že se mi to všechno nezdá.


8. Nejvíce nošené oblečení



Tento měsíc jsem objevila lásku svého života v podobě kloboučku! A nosím ho pořád, i doma! Za skvělý servis při výběru ideálního kloboučku děkuji Jirkovi a Péťovi!


9. Nejposlouchanější písnička



Nejvíc za srdce mě tento měsíc chytla melodie z filmu Inception, kterou složil kdo jiný, než Hans Zimmer.


10. Nejlepší beauty produkt

V Yves Rocher mají nejkrásnější vůně sprchových gelů a mého srdce šampion je konkrétně ten kávový, Brazil coffee, který skutečně voní jako silná, čerstvě upražená káva a vždycky, když vyjdu ze sprchy, tak si všichni doma myslí, že jsem si dělala kávu.


A jaký byl váš srpen?

zdroj fotek: pinterest.com



0 komentářů: