Červnová láska.

28 června Nikola Pincová 0 Comments

V červnu byla jak neúnosná vedra, tak i slejváky a zima. Byl to měsíc plný radostí, ale i práce a fušky. Tak se teď na to trochu blíž podíváme.


1. Pití 

Ráda si teď dělám kávu sama doma. Úplně nejradši mám ristretto s napěněným mandlovým mlékem. A v pařáku si tam akorát naleju místo teplého mléka studené a zásypu to štědrou porcí ledu (ve tvaru Stormtroopera)


2. Jídlo


V červnu jsem měla tři fantastická jídla, na která jen tak nezapomenu. Samozřejmě stojí za zmínku taky grilování, které jsme podnikli na chatě. První velmi povedenou záležitostí byly linguine s pestem z medvědího česneku, slaninou, česnekem, rukolou, sušenými rajčaty a parmazánem. To jídlo bylo neskutečně dobrý a neskutečně fotogenický. Další dobrotou byl improvizovaný salát, který jsem se rozhodla udělat v tom nejteplejším dni měsíce, kdy teplota vyšplhala na nějakých 35 stupňů. Byl to úplně jednoduchý salát z rukoly, rajčete, mozzarelly, ale přimíchala jsem do toho rozmačkané avokádo s olivovým olejem, citronem, solí a pepřem a zážitek byl na světě. Poslední je na mém seznamu obložený talíř, složený z klobásy, ovčího a pepřového sýra, společně se švýcarskou bagetou a olivami a avokádovou pomazánkou.


3. Filmy, seriály, kultura
Plyšáci koukali s námi!
Tento měsíc chci zmínit dvě zajímavé věci. První bylo velmi příjemné překvapení v podání filmu ,,Hledá se Dory", kdy ukápla v kině nějaká ta slza a i sem se příjemně pobavila. Druhý kulturní počin se konal hned u nás doma v obýváku, a to filmový maraton Pana prstenů, protože kdyz máte tak trochu nerdího přítele, ktery v žádném případě nehodlá koukat na obyčejnou verzi, ale zásadně jen na extended edici už tak dlouhých filmů, tak najednou zjistíte, že sedíte před televizí 12 hodin. Ano, každý dil z trilogie měl cca 4 hodiny. Pokud by to nebyl boží a epický zážitek a já celou čtvrtou hodinu posledního dílu neprobrečela, tak bych asi už byla nezadaná.


4. Nejlepší kup


Tak tady mám taky hned několik věcí, jelikož a nóbrž se nemůžu rozhodnout, která věc mi udělala radost největší. Po pravděpodobně zpackaných přijímačkách z angličtiny jsem si šla udělat radost do NYX a koupila jsem si rtěnku v odstínu kakao, protože hnědé rtěnky jsou podle mě ty nejhezčí a taky tvářenku (světě div se, moji první). Další věc byly naprosto náhodně objevené zelené šaty v C&A, které mají nádherný střih a byla to láska na první pohled. A poslední je kytička, sukulent, který jsem koupila v mém květinářství u domu, navíc s božím květináčem (obličej Buddhy).


5. Radost


V červnu bylo nejočekávanější a nejnáročnější akcí stěhování. Lépe řečeno sestěhování se. Já a Petr jsme se jen přesunuli do vedlejšího pokoje, který byl dost velký na to, abychom si tam zařídili nás vysněný obývák a já budoár na mé kosmetické orgie a do pokoje po nás se nastěhovali Jirka a Wanda. Dva víkendy po sobě jsme na tom zapracovali (ale hlavně teda Pavla a Tomáš, díky!) a nemůžeme být více spokojení. Další takovou radost jsem měla z výletu na Borkovická Blata, kde jsem byla už před pár lety a teď jsem tam vzala Petra. Je to okruh v lese asi na dvě hodiny a moc fajn procházka.


6. Špatný zážitek 

No, mohla bych vám vyprávět o tom, jak jsem asi po roce lásky k mým světlým vlasům jen na chvíli zapochybovala a rozhodla se pro přebarvení na zrz, načež za pár dní jsem litovala, chtěla to napravit, a pak mi dlouho trvalo to vrátit do původní podoby (mé vlasy, kaju se..). Ale místo toho vám řeknu jen to, že jsem byla pěkně nachcípaná a zrovna v tom největším vedru, což vůbec nebylo příjemné.


7. Úspěch
Někdy vidím jako úspěch už to, že ráno vylezu z postele, ale něco, co se dá možná považovat za úspěch je to, že jsem byla přijata na služby knihoven a mé knihomolství bude tudíž podporováno.


8. Nejvíce nošené oblečení 


Šaty, šaty, šaty! A víte proč? Jsou pohodlné, hezké, lichotivé a je velmi jednoduché je obléknout (i svléknout..).


9. Nejposlouchanější písnička 




10. Nejlepší beauty produkt
zdroj: http://www.makeuprevolutionstore.com
To nemůže být nic jiného než paletka od Makeup Revolution s názvem Girls on film. Je tam dokonalých 18 stínů, z toho 12 třpytivých a 6 matných. Celá paletka je v hnědých, šedých a fialových tónech, které mám nejradši. Teď si ale brousím zuby na barevnější a odvážnější paletku s názvem Dia de los muertos.


A jaký byl váš červen?


0 komentářů: