Květnová láska.

22 května Nikola Pincová 0 Comments

Hurá, v květnu se konečně oteplilo! To znamená, že jsem podnikala více výletů, chodila ven a prozkoumala i pro mě dosud neznámá místa v Praze. Květen je zase skoro u konce a já mám pocit, že ještě před měsícem byly Vánoce. Jak mám ten čas zastavit?

1. Pití

Stala jsem se docela kafovou osobou, a proto jsem to chtěla nahradit něčím, co mi nebude tak ničit zuby. A to můj milovaný černý čaj s citronem asi nebude. Takže kdykoli jsem teď byla v nějaké kavárně, tak jsem se pídila, jestli mají Matcha Latté. A k mému překvapení se začíná prodávat na víc místech. Vyzkoušela jsem už kdysi dávno čistý Matcha čaj, ale přišlo mi to bohužel jako bláto. Ale když jsem to vyzkoušela s našlehaným mlékem a trochou cukru nebo medu, tak se stal zázrak a mně to zachutnalo.

2. Jídlo



Mám to s jídlem občas těžké. Z něčeho mi je špatně, tamto mi zas nechutná, občas nemám chuť na vůbec nic, a tak do sebe bezmyšlenkovitě něco hodím...Ale mám na jídelníčku i svoje stálice (po nichž je dobrá stolice). Nedám dopustit na naši domácí pizzu. Tento měsíc jsme hodně pekli. Upekla jsem tvarohovou bábovku, kterou už mám vychytanou, pak jsme experimentovali s různými náplněmi do muffinů, ty má vychytaný zase Petr. A nebyl by to teplý květen, bez zahájení grilovací sezóny. Nažhavili jsme kámen, hodili na něj naložené kuřecí maso v bazalkovém pestu, salát a česneková bageta z trouby. Ách.

3. Filmy, seriály, kultura



Jistě, mohla bych se tu rozepsat o novém Captain America a dalších novinkách, ale od čeho by pak byly moje články zaměřené výhradně na filmy?? V tomto měsíci se zaměřím více na poslední položku, a tou je čistě kultura. Protože jsme nedávno podnikli výlet do Sv. Jana pod Skalou. A návštěva tohoto místa byla celkem inspirativní. Nejdříve jsme si samozřejmě dali kopeček zmrzliny za 15 Kč, jako správní výletníci, to je jasné, ale hned potom jsme se vydali na pěknej výšlap na skálu, ale ten moc hezkej výhled za to stál, proto jsme se hned neotočili a nešli zas zpátky dolů, ale chvilku jsme si poseděli. A když jsme nakonec ale zpět dolů došli, tak jsme si šli poslechnout do kostela vyprávění o jeskyni sv. Ivana.


4. Nejlepší kup

Na módě se mi strašně líbí kombinace dražších a levnějších kousků. A vůbec největší zábava je prolejzání secondhandů, kde je možné najít nádherné a docela unikátní kousky za směšnou cenu. Mně napovídala intuice, ať se vydám do sekáče a nezklamala mě- objevila jsem tam totiž naprosto skvostný overal na léto, v dokonalé kvalitě, ve velikosti XS, což v sekáči málokdy najdete (hemží se to tu výhradně kalhotami, co kolem sebe omotáte dvakrát) a jen za 59 Kč. Kdybych hledala v klasických obchodech, tak pochybuji, že bych takový kousek nalezla pod 600 Kč. Odcházela jsem odsud s vítězoslavným pohledem.


5. Radost

I když se blíží taková malá rekonstrukce našeho bytu, malování pokojů, nákup nového nábytku a gauče, na který jsem natěšená jako puberťačka na lajk na instagramu, tak největší radost mi udělal můj balkón. Jo, i balkón může dělat radost. Konečně jsem ho pořádně vydrhla, rozestavěla jsem si tam bylinky, které mi dovezla Petrova mamka (dík!), no a každé ráno, když chodím kytičky zalévat a opečovávat je, tak mám radost.


6. Špatný zážitek
V mých špatných zážitcích se občas mihnou nějaké vtipné historky a dnešní nebude výjimkou. Jedu si takhle poměrně utahaná z práce domů, vylezu z metra a čekám na tramvaj. Když přijede, tak čekám, až ostatní vystoupí. Vystupuje jeden mladý muž, a jak to občas mladí muži mají ve zvyku, odplivne si. Jenže bohužel se tak úplně netrefí na chodník, ale na mojí nohu. A já ten den neměla úplně uzavřenou obuv. Mňamka.


7. Úspěch

Noc literatury byla velkým úspěchem měsíce května a věřím, že nejen v Praze ale i ve spoustě dalších měst. Já tenhle projekt miluju, strašně ráda si poslechnu knižní novinky a to z úst zajímavých osobností a ještě většinou v zajímavých prostorech. Pokud vám unikl můj článek o letošní Noci literatury, tak máte šanci to napravit (zde).


8. Nejvíce nošené oblečení

Když se venku udělá hezky, tak se že mě stane takový ten lenoch, co na sebe jen hodí šaty, džínovou bundu a jde. Nemusím totiž přemýšlet nad tím, jaké si vezmu kalhoty nebo jak to hezky sladím. Prostě navléknete a jděte, nic víc netřeba řešit. Taky se teď ale raduji z nového kousku, a to džínové připínací sukně. Buď patříte do skupiny lidí, která tento znovuzrozený trend zbožňuje, nebo do té, která ho považuje za zastaralou a nevkusnou minulost.


9. Nejposlouchanější písnička

Její poetické texty, krásný hlas a klavír, to poslouchám s chutí už asi 3 roky. Ovšem tato písnička je nová.


10. Nejlepší beauty produkt
zdroj: yves-rocher.cz

Dlouho jsem toužila po štětci na makeup, který nebude na ***. Každý, který byl údajně na makeup, byl buď moc měkký nebo to prostě rozpatlával do nepřirozených azteckých vzorů, které jsem na obličeji nosit nechtěla. Ale až v Yves Rocher se našel jeden, který má být správně konturovaci štětec, ale pro mě je naprosto ideální, protože je dost tvrdý, aby se s ním makeup dobře zapracoval. A jen za 250 Kč, takže láska na první pohled.


A jak jste si užili květen vy?



0 komentářů: