Táborský veget.

16 února Nikola Pincová 0 Comments


V Táboře to mám ráda a mám to tam ráda ještě víc, když se vracím po dlouhé době. A jelikož jsem tam byla naposled o Vánocích, tak jsme se tam s Petrem o víkendu vydali. 

Přijeli jsme v sobotu kolem 13 hodiny, na nádraží nás vyzvedla mamka, jak už bývá zvykem a i když jsme byli všichni jak hladové šelmy, lačné po obědě, tak jsme ještě zajeli do Deichmanna, protože jsem se už nějakou dobu snažila ulovit lodičky na ples, které jsem tam teda nakonec sehnala a byly přesně podle mých preferencí, takže jsem si tak trochu jásala. Ale pak už v hlavě zbyly myšlenky jen a jen na ten žvanec, takže když jsem dostala talíř segedínu s chlebem, tak jsem se ponořila do té zelné blaženosti. Hlad byl ukojen a my s Petrem zalehli k odpočinku, protože o víkendu by se občas to nicnedělání praktikovat mělo. 



Na večer jsme měli v plánu vyrazit s mojí kamarádkou Ivuškou na nějaké pitivo a pokec. Nakonec jsme se usadili v MP7, který je na Žižkově náměstí. A dostali jsme chuť na drink. Takže jsme všichni zkusili Caipirinhu (i když jsme to nezvládli vyslovit). Naservírovali nám to ve sklenici na whisky, s opravdu velkou spoustou ledu. Po pávtípcích, házení ledu do výstřihu (i když jsem žádný neměla) a asi hodině drbů a novinek, jsme se rozhodli ještě pro jednu zastávku, a to Aux Café, jen o pár kroků dál. Já mám na Aux docela fajn vzpomínky, tak jsme si řekli, proč se tam ještě nezastavit. Tam jsme si dali každý ještě jeden drink, já a Ivča Sea Breeze, což byla vlastně vodka, brusinkový džus a grapefruitový džus a Petr Cape Cod, což bylo to samé, ale bez toho grapefruitového džusu. Spořádali jsme k tomu mističku pistácií a Ivča s Petrem ještě napůl sdíleli ošatku nachos s dipem (já nemám ráda nachos!). Asi kolem 10 hodiny večer jsme to rozpustili a domluvili se, že na další večer (valentýnský) bychom mohli dát rande ve čtyřech a Ivča by nám tak představila svého ítele. 


V neděli jsem se probudila někdy v půl 8 (ten Tábor na mě má vždycky vliv a já se budím brzy), dala si sprchu, snídani a dopoledne jsme se s Petrem šli podívat trochu po obchodech. K obědu jsme od maminky dostali řízek, ale protože jsme na něj měli opravdu chuť, ne protože řízky jsou v Táboře často! Odpoledne jsme vzali Rockyho na půlhodinovou procházku a večer už nás vyzvedla Ivča se svým přítelem a jeli jsme do Café Havana Bar, kde jsme měli rezervaci. Já už se těšila, jak si dám zase lososa (ano, všude lososa) a dala jsem si ho s česnekovou bagetkou a rukolou. Ivča si dala to samé a udělala dobře, protože to bylo naprostý blaho v hubě. Kluci s velkým "překvapením" zvolili burger s hranolkama, který teda taky docela stál za to. Večer byl strašně fajn, bavili jsme se nad různými historkami a užívali si příjemnou atmosféru. 



V pondělí už jsme dopoledne odjížděli zpět do Prahy, takže po balení, srdcervoucím loučení se psem a zastavení se u kamarádky Lucky v práci na rychlý pokec, jsme si to už zamířili do autobusu. 



Tak to byl náš víkend v Táboře. A co jste dělali o víkendu vy? :-) 




0 komentářů: