Plesáme.

22 února Nikola Pincová 0 Comments


O víkendu jsme podnikli ještě jednu cestu, a to do Liberce, protože v pátek se tam konal ples, na kterém jsme byli i minulý rok a jelikož jsme si loni ples moc užili, tak jsme si chtěli zaplesat i letos. 

Ples byl už v pátek večer, takže jsme z Prahy vyrazili už dopoledne, abychom všechno v pohodě stíhali a nestresovali se.  Takže ípravy a šlechtění se v koupelně jsme zvládli zavčas. Ne, že bych si s tím nějak mimořádně dávala záležet, vlasy jsem si jen nakulmovala a přelakovala, aby mi to aspoň nějakou tu hodinu vydrželo. Na oči jsem si dala světle hnědé stíny, se kterými jsem jen trochu oblízla záhyby očí a nanesla černé linky, ale jen tenké, abych jen decentně zvýraznila oči, protože na rty přišla tmavě hnědá výrazná rtěnka, která měla být tou hlavní ozdobou makeupu. Takže jsem na večer zvolila hnědou rtěnku a i hnědý lak na nehty, což mi přišlo, že se hezky hodilo k mýpudrovým šatům Asos 

Největší sranda ale byla shánět před plesem lodičky, nic mi nevyhovovalo, ale nakonec Deichmann v Táboře nezklamal. Ale balerínky to nejsou, což je škoda. Chtěla jsem vlastnit nějaké lodičky, ale tancování v balerínkách je přece jen mnohem pohodlnější, takže později večer jsem svého rozhodnutí lehce litovala.  

Pak už bych na celém večeru našla už jen jedno negativum, a tím je kapela. Minulý rok na plese hrála prostě klasická kapela, která celou noc hrála klasický známý odrhováky například od Roxette nebo Abby a tak dál. Ale tento rok byla country kapela, která hrála spíš písničky k táboráku, takže do té pravé taneční nálady jsem se úplně nedostala. Ale na večeru to tak moc neubralo. Bavili jsme dobře i tak. Pár panáku padlo, jak už to na plese bývá a navíc jsme v tombole vyhráli docela slušný ceny. Já a Petr jsme si odnesli sadu od Body Basics (šampón a kondicionér) a dokonce malý USB větrák! :-D Lepší než loňské výhry, to jsme si vylosovali XXL tričko (ve kterém občas spím) a nějaký kapesní atlas hub snad ze 60. let!  


Nejlepší výhru ale stejně ke stolu přinesl Petrův brácha Jirka. Když jsme viděli jak nese ke stolu nějakou krabici, tak já se děsila, co v tom bude za blbost. Ale ta krabice byla plná preclíků! Strašně dobrejch! Takže už jsme si nemuseli kupovat oříšky nebo brambůrky.  

No a noc jsme zakončili ve 2 ráno na kebabu, protože se z toho začíná stávat klasika. :-) 


A co Vy jste podnikli o víkendu? 


0 komentářů: