Moje oblíbená místa v Praze #2

04 února Nikola Pincová 0 Comments

Jelikož je v Praze hodně míst, která mám ráda, tak jsem musela článek rozdělit na více dí. S tímto druhým dílem vám přináším pár nových a zajímavých tipů, kam se v Praze zajít podívat. Samozřejmě to nemusí být každého vkus, ale vsadím se, že každý si tam něco najde. 





1. Café Louvre- Na Národníídě najdete spoustu zajímavých podniků a míst. Skoro bych řekla, že dobrými místy to tam praská ve švech. Café Louvre objevíte v 2. patře hned nad nočním klubem, naproti Bageterii Boulevard. Budovy si hned všimnete, díky velkému červenému nápisu CAFÉ LOUVRE. Uvnitř objevíte nádhernou restauraci, se zlatými detaily a řekla bych prvorepublikovým stylem. Stejným dojmem působí i obsluha v košilích a vestičkách s gentlemanskými způsoby. My jsme se tam jednoho dubnového večera dostali na šálek výtečné čokolády, která je sladká a hustá. Tak nějak si představuji nebe. Za šálek čokolády zaplatíte přibližně 59Kč a celkově bych restauraci ohodnotila jako středně drahou. To vše se ale hravě vykompenzuje krásným interiérem, atmosférou a kvalitou nabídky. 









zdroj: http://www.i-divadlo.cz/
2. Dejvické divadlo- Místo, kde jsem měla první rande. Ach, ty vzpomínky! Byli jsme na představení Racek od Čechova a seděli jsme na schodech, protože malý divadelní sál praskal ve švech. A v tom je právě kouzlo Dejvického divadla. Malý prostor, mačkanice v předsálí se sklenkou vína, hlasité diskuze a prťavé záchody, kde se můžete potkat třeba i s herci! Dejvické divadlo je tak oblíbené, tak malinké a tak kouzelné.











3. Cross Café- Chodila jsem kolem té kavárny na Smíchově docela dlouhou dobu. A vždycky mě to něčím lákalo. Ale až skoro po roce chození okolo horké kaše jsme se rozhodli, že tam teda zalezeme a omrknem to. Přesně 1.ledna, kdy jsme promrzlí po procházce chtěli usednout někde na kávu. Takže to bylo capuccino, Café Laté a neodolali jsme ani mrkvovému dortíku, který byl opravdu lahodný, posypaný vlašskými ořechy. Cross Café má svoje kouzlo, ucházející kávu a zajímavou nabídku dobrůtek.










4. Pizza Rony- To je přesně ta malá, zaplivaná rumunská (možná jiná, jazyk jsem nerozpoznala) pizzerie, jehož interiér vás na první pohled spíše odradí. Malá místnost, celá vykachlíkovaná, najdete zde jen miniledničku s nápoji po levé straně, po pravé malý pultík, kde si můžete dát pizzu na stojáka, na stěně nalepený seznam alergenů, pěkně zalaminovaný. Ale naproti jsou pece! A co vyjde z té pece, to je teda něco! Pizza asi za 130Kč, velká jak kolo od vozu, s tím nejlepším těstíčkem a neuvěřitelně dobrou chutí. Co víc si přát? Já jsem opravdu nikdy a nikde lepší pizzu neměla.











5. U Knoflíčků- Malá rozkošná cukrárna na Újezdě, naproti zmrzlinovému obchůdku Angelato. Vyhlíží už zvenčí strašně rozkošně, vypadá jak malinká kavárnička v Provence pro liliputy a celé je to zabalené v cukru. Rozkošné dortíčky, poháry, mléčné nápoje, to a ještě víc nabízí tento úplně jiný svět. Je to tu opravdu jak v jiné dimenzi. Prosto působí, jakoby jste byli na návštěvě u vaší prťavé babičky, která má roztomilý vkus. Opravdu každý detail interiéru mě nadchnul. Místo, kam se ráda budu vracet.









0 komentářů: