Poznejte mě přes tagy #6: FILMOVÝ TAG

17 ledna Nikola Pincová 0 Comments


Opět se vracím k této tagovací sériikterá mě docela baví a snad se líbí i vám. Tentokrát jsem prohledala internet a posbírala docela zajímavé otázky na téma film. Musím říct, že tento konkrétní tag mě moc bavil psát a budu ráda, když se i vy nějak zapojíte a třeba mi do komentářů napíšete vaši odpověď na nějakou z otázek. 


1. Nejoblíbenější film- Už jsem to tu na blogu asi někdy zmiňovala a kdysi pro mě bylo těžké vybrat nejoblíbenější film, protože já mádlouhý seznam filmů, které opravdu miluju, ale posledních několik let se drží stále na vrcholu film "Darjeeling Limited", který mě prostě a jednoduše zasáhl, jak skvělou hudbou, íběhem í bratrů, který mi byl blízkýbarevnýWes Andersonovským stylem, pro mě nejlepší a nejnápaditější kamerou a to v kombinaci pro mě znamená nejvíc. 



2. Film, který tě vždycky rozbrečí- No vzhledem k tomu, že brečím skoro u každého filmu, nehledě na žánr, tak je pro mě dost těžké na otázku odpovědět. Když ale zahloubám v paměti a vytáhnu těžký kalibr, tak potoky slz ze mě proudí jen při vzpomínce na začátek animáku "Up". 



3. Film, který tě rozesměje- Komedie vznikají jak na běžícím páse a konkurence je velká, ale pro mě je zárukou největšího břichabolu (kromě toho, když si dám mastnou čínu) francouzský film "Návštěvníci", který je o bohatém středověkém šlechtici a jeho smradlavém podkoní, kteří se přenesou v čase do přítomnosti a pohnojí na co přijdou. 



4. Film s nejhezčím soundtrackem- Existuje spousta brilantních filmových melodií od Johna Williamse, Marka Mothersbaugha a dalších a rozhodně bych nepodceňovala ani herní soundtracky, které mě v poslední době také příjemně překvapily. Ale pokud musím vybrat ten můj nejoblíbenějsí soundtrack k filmu, tak by to byl film "Away We Go", který je skoro celý složen z písní britského zpěváka Alexi Murdocha, jednoho z mých největších oblíbenců, který mě docela ovlivnil i co se týče mé poezie. Takže pokud se chcete svézt na melancholické indie vlně, tak Alexi se vám bude líbit. 



5. Tvůj oblíbený muzikál- To je ovšem hodně těžký. Já muzikály zbožňuju, a to především klasiky, jako Funny Girl a Zpívání v dešti. Ale vítězem je asi "Singing in the rain". 



6. První film, co jsi viděla v kině?- To jsem byla strašně malinká a nevzpomenu si na film, na který jsme šli, ale vím, že před filmem nám pustili kraťas, a to konkrétně videoklip Thriller od Michaela Jacksona, který trvá docela dlouho. A já se potom ještě docela dlouho bála. 



7. Film, který je tvou srdeční záležitostí?- To bude asi film Magická posedlost, který je o rodině čarodejnic. Mám docela dost ráda čarodejnickou tématiku a celý jejich klan, schopnosti a viktoriánský dům, pro který bych vraždila, mi doslova učaroval. 



8. Oblíbený film z dětství?- KUDRNATÁ HOLKA! Měli jsme ho nahraný na kazetě a já si ho pořád pouštěla. Příběh malé kudrnaté bezdomovkyně Sue a jejího parťáka prostě zásadně ovlivnil mé dětství. 



9. Oblíbený animák- Mám dva. A asi se mezi nimi nedokážu rozhodnout. Jedním z těch filmů je anime "Vlčí děti", který je tak dojemný a plný emocí, že vás prostě zasáhne. Vlastně první anime, které jsem viděla a od té doby to strašně žeru. Druhým filmem je "Píseň moře", což je film z Irska z roku 2014  a strašně mě dostal. Hudbou, atmosférou, příběhem a velmi ojedinělým vizuálním zpracováním. 





10. Film, který považuješ za trochu hloupý a přesto se ti líbí?- Já ho za tak úplně hloupý nepovažuji, to spíše v okolí jsem se setkala s tímto názorem a to je film "Jíst, Meditovat, Milovat". Jsou tam samé skvělé věci. Cestování, jídlo, hledání svého nitra. Co chcete sakra víc?? 



11. Oblíbená pohádka?- Mám ráda hodně českých pohádek, které jsem chtěla zmínit, například "O statečném kováři", ale moje nejoblíbenější pohádka je kreslená a je to vlastně muzikál o ruské princezně- "Anastázie". 



12. Oblíbený český film?- To může být jedině "Rozpuštěný a vypuštěný". Opět film z pod taktovky cimrmanologů, Svěráka a Smoljaka, který má v sobě tolik humoru a obskurních situací, že patří mezi moje stálé lásky. A tolik legendárních hlášek ve filmu! 

zdroj: vše pinterest.com








0 komentářů: