Lednová láska.

14 ledna Nikola Pincová 0 Comments


Leden se nese ve znamení užívání si obdržených vánočních dárků, ale taky jsou tu ty nové začátky a jelikož nám přituhlo, tak se snažím zabalit jak sněhulák a držet se nějak v teple. Já zatím tento měsíc hodně pracuju, chodíme do kina a tak nějak si užíváme každé volné chvilky, protože začátek nového roku bývá náročný. Tak si přečtěte moje oblíbené lednové radosti a vůbec takovou rekapitulaci celého měsíce. 


1. Pití 

Minulý měsíc jsem ujížděla na kafi a teď ho pro změnu skoro nechci vidět. Za to jsem přesedlala na zelený čaj, černý s citronem už se drží jako taková klasika, ale vůbec zajímavým nápojem je pro mě Pálava. ;-) 



2. Jídlo 


Rozhodli jsme se, že se budeme o sebe hezky starat a uvaříme si taky nějaká dobrá a zdravá jídla. A jak krásně vypadají. Baští taky oči! Pro mě jsou zatínejlepší a nejhezčí jídla měsíce ledna celozrné špagety s pestem a špenátem a taky mrkvový dort s ricottou a vlašskými ořechy. 


3. Filmy, seriály, kultura 

Jelikož nemůžeme v jednom kuse chodit do kina jen na Star Wars, tak jsme taky vyzkoušeli francouzskou kuriozitu s názvem "Zbrusu Nový Zákon". Takže pokud máte k francouzskému humoru blízko a chcete vyzkoušet nevšední film, tak "Zbrusu Nový Zákon" by mohla být trefa do černého. Ze seriálu toho moc nedoporučím, protože na ně teď moc nestíhám koukat, kromě snídaňového Sexu ve městě, ale jelikož se už i u nás doma zabydlel Netflix, tak určitě o nějakých seriálech ode mě ještě uslyšíte. 



4. Nejlepší kup 
zdroj: pinterest.com

zdroj: pinterest.com

Já jsem si tenhle měsípořídila snad jen samé nejlepší kupy! Ale svatá trojice mezi mými nákupy je suchý šampon od Batiste s vůní OrientalSea Salt Spray od značky Aussiekterý by měl přirozeně lehce zvlnit vaše vlasy (a navíkrásně voní) a tričko Star Wars z Cropp 


5. Radost 



Tuhle věc bych mohla přiřadit i do nejlepšího kupu, ale já z toho mám asi největší radost! Konečně jsem si pořídila svůj pracovní stůl, navíc když je to za vlastní peníze, tak je to takovej dobrej pocit. Takže konečně mám svůj pracovní prostor, takovou svoji malou home office, kde můžu realizovat všechny svoje nápady a nechat pracovat svoji inspiraci. 



6. Špatný zážitek 

Nesnáším, když nemůžu v noci usnout a druhý den musím brzy vstávat. Proč se mi to nestane tehdy, kdy vstávat brzy nemusím? Zrovna nedávno jsem takhle naspala jen 3 hodiny a druhý den v práci vypadala jako zombie. 



7. Úspěch 

Na začátku ledna se mi povedlo vytvořit a zrealizovat projekt, který už mi chvilku ležel v hlavě. Jmenuje se "Básničku denně" a spočívá v tom, že po 9 měsí budu přidávat každý den krátkou básničku na internet. I když přemýšlím, že lhůtu prodloužím na celý 1 rok, protože mě to začalo dost bavit. Ale ještě uvidím. Mrkněte se i vy na stránky http://basnickudenne.tumblr.com a dejte srdíčko své oblíbené básničce. 



8. Nejvíce nošené oblečení 

To můžu s jistotou říct. Jsou to moje nové šedé plátěné kalhoty, které jsem si na konci prosince pořídila v Calioppe a to jen za 199 Kč (přece to tam nenechám!). Jsou strašně krásnýpohodlný a sklidily obdiv u více lidí! 



9. Nejposlouchanější písnička 



Na Spotify už nám konečně přibyli The Beatles, a proto, pokud tápu, poslechnu si je, protože taková klasika, jako Lucy in the sky with DiamondsYellow Submarine nebo I am the Walrus, mě asi nikdy neomrzí. 



10. Nejlepší beauty produkt 


zdroj: pinterest.com
zdroj: greenwave.cz
Pokud nepočítám ty zázraky na vlasy, které jsem zmiňovala o pár řádků výš, tak zařadím mezi nejlepší beauty produkty ledna hned dvě věci. Jako první je naprosto zázračný makeup od Yves Rocher Zero Defaut a pak Bylinná a osvěžující hydratační voda z Havlíkovy Apotéky.



A co jste si v lednu oblíbili Vy?



0 komentářů: