Rok 2015.

31 prosince Nikola Pincová 0 Comments


Na konci každého roku píšu tenhle článek a vždycky usilovně přemýšlím, co jsem všechno zažila, jaké momenty jsou důležité a hodné zmínění. Musím říct, že tenhle rok byl úplně jiný než ty roky předtím. Ke konci roku 2014 se karty osudu dost pomíchaly a spousta věcí se pro mě zásadně změnila. A podle toho se pak odvíjel rok 2015.


Leden byl ve znamení zkoušek a značného zimního vykrmování.





Hned na začátku února jsme jeli na hory, kde jsem já maximálně tak sáňkovala, chodila na procházky a psala básně. Také jsem poprvé jela do Tábora se svým přítelem, kde jsem ho představila své rodině. A taky jsme navštívili IQLandia v Liberci!




O březnu jsem zjistila, že si z něj moc nepamatuji a ani nemám moc fotografií. Mám dojem, že to jsme se dost věnovali škole a povinnostem.

V dubnu jsem oslavila své 20. narozeniny a měla jsem hned několik oslav, z čehož jsem byla neuvěřitelně nadšená!



V květnu jsme objevili nádherný park na Poštovce, kam se od té doby strašně rádi vracíme a další důležitou událostí byla Noc literatury, o které jsem už psala v jednom ze svých článků.



V červnu přišlo opět zkouškový. Takže maximálně tak zoufalé fotky, kdy mám rozdrbaný vlasy a nebo vítězné fotky z flaškou v ruce.



V červenci přišla velká změna! Nebo teda velká změna pro fotografie. Zesvětlila jsem si totiž vlasy a myslím si doteď, že to byla super změna a hodlám tak ještě dlouhou dobu zůstat. A nejdůležitější byla v červenci asi dovolená v Chorvatsku, na kterou jsme byli pozváni a ze které jsme si odnesli spoustu skvělých a teď už i zábavných vzpomínek.



V srpnu jsem jela na návštěvu domů do Tábora, setkala jsem se tam snad po skoro 2 letech se svojí dobrou kamarádkou a naučila jsem se konečně to nejlepší těsto na pizzu! Taky jsme se v Praze snažili přežít neúnosné vedro, chodili se koupat, na procházky, byli jsme v pražské zoo, grilovali v Soběslavi, Petr oslavil 23. narozeniny a měsíc jsme zakončili 3denním pobytem v Harrachově, kde jsem si strašně moc užila.





V následujícím měsící září jsme si ještě užívali volno před školou, které jsme trávili například povalováním na chatě, návštěvou Technického muzea a obhlížením cukráren. :-D





V říjnu přišel masakr se školou. Najednou se toho nahrnulo strašně moc a přišly i první sychravé dny. Já ke konci měsíce už měla dost dlouhé vlasy na to, aby mě to začalo lézt na nervy a zase jsem to zkrátila.




Listopad je můj nejoblíbenější měsíc! A nejen protože mám svátek, ale taky kvůli krásám podzimu. Procházky v listí, výlet na Moravu, návštěvy divadel. Ale taky spousta práce a školy.




A nakonec samozřejmě prosinec. Na začátku prosince jsme s Petrem oslavili výročí, moje sestřička oslavila na Mikuláše své 25. narozeniny a my se připravovali na Vánoce! Zdobení umělého stromku z Tesca, první společné pečení cukroví, naprostá idyla. Ke konci měsíce jsme se rozutekli každý do svého rodiště, abychom oslavili Vánoce s rodinou a teď už nás čeká jen ten Silvestr.




Abych to uzavřela, můj rok 2015 byl nepředvídatelný, plný skvělých zážitků a také nějakých zvratů ke konci, stejně jako minulý rok. Jsem moc ráda za to, že jsem obklopena hodnými lidmi, kteří mě mají rádi a že v těch nepřátelských vodách života už umím trochu plavat a poznat, kdo za to stojí a kdo ne.



Přeji Vám krásný Nový rok





0 komentářů: