Předvánoční hype.

22 prosince Nikola Pincová 0 Comments


S přítelem jsme si minulý rok založili tradici, kterou jsme nazvali "Předvánoce". Vlastně se jedná o to, že těsně před tím, než se každý rozutečeme na Vánoce ke své rodině, tak oslavíme Vánoce spolu. Uděláme si salát, vinnou klobásu a dáme si dárky. Minulý rok jsme slavili ve dvou, tento rok už se naše malá rodinka rozrostla o dva členy. Ne, nebojte se, neporodila jsem dvojčata. Ale přizvali jsme si na předvánoční večírek Petrova bráchu Jirku a jeho milovanou priatel'ku Wandu.

Tenhle rok jsme si dali opravdu záležet. Upekli jsme tři druhy cukroví, koupili si vypelichanej umělej stromek z Tesca (který je ale mimochodem opravdu rozkošnej), který se nám vejde přesně do rohu pokoje, obklopili jsme ho pěkně dárečky a rozsvítili vánoční světýlka.


Linecké s křenem.


Předvánoce se konaly v pondělí večer. Jirka s Wandou byli nepřesní a přišli o půl hodiny dřív. Pořád lepší než o půl hodiny později. Nejdřív jsme si dali colu, povídali jsme si, a pak jsme se vrhli na tradiční večeři. Někdo si na Vánoce dává řízek, někdo rybu, někdo vinnou klobásu, někde si dokonce dávají všechno! My jsme zvolili klobásovou variantu, jelikož nemáme nervy na obalování řízků. Klobása stačí zamotat do šneka, osmažit a je to. Padla také jedna a půl láhve vína. Ale padla za dobrou věc, za vyšší dobro.


Tak Ježíšek přišel i k nám.

Petr ví jak smažit.

A pak přišlo rozbalování dárečků, na které jsem se moc těšila, asi protože je ve mně pořád to malý dítě, který miluje to trhání lesklého papíru a momentu překvapení potom. Začali jsme u Petra, který dostal filmy na Blu-Ray, konkrétně "Raubíře Ralfa" a "Batman začíná", čímž se podle všeho odstartovala jeho blu-ray sbírka, pak taky karamelový sypaný čaj a ode mě dostal koženou peněženku na karty a bankovky a ponožky se Star Wars motivy. Pak jsem byla na řadě já. A ze všech dárků jsem byla naprosto unešená. Perníčková svíčka v hrnku s uchem, která nádherně voní a jak na ní teď tak koukám, tak jí brzo celou spálím, krásné květované tričko z Orsay a od svého pana Božského jsem dostala hodinky z hnědým koženým řemínkem, o kterých se mi teda ani nesnilo (byla jsem vážně naprosto dojatá tím, jak mě zná a ví, co se mi líbí), knížku "Sestry", po které jsem pár měsíců zpět pokukovala a třešničkou na dortu byla voňavka z Rituals s vůní "Sweet Orange and Cedar", kterou jsem očuchávala v obchodě hezčí vůni jsem nikdy necítila. Pak byla na řadě Wanda, která obdržela od své polovičky (jestli lepší nebo horší nechám na vašem vlastním posouzení :-D) naběračku s dinosaurem, ze které byla jak u vytržení a opravdu luxusně vyhlížející pastelky v takovém dřevěném kufříku, protože to je pravděpodobně must-have pro architekty. Jirka dostal od Petra Marley sluchátka, potom si ještě rozbalil košili, kterou si pak hned zkusil (rád se svléká), a pak od Wandy rukavice na řízení, protože je to prostě stylovka. Potom si rozbalili společný dárek ode mě a Petra, a to byly rozkošné vánoční misky s oušky.

Nebojte se mě, já jsem normálně docela milá holka.


Rozbalujeme dárečky.







Po rozbalování dárků a úklidu všude rozházeného balícího papíru, jsme se rovnou podívali na film "Raubíř Ralf", který jsme s Wandou ještě neviděly, takže jsme se hned dovzdělaly a já za mě teda pět hvězdiček.



Večer se moc krásně vydařil, snad ještě lépe, než jsem čekala a uvidíme, jak se bude tahle tradice vyvíjet v příštích letech.


Slavíte taky nějaké "Předvánoce"?


0 komentářů: