První týden školy.

10 října Nikola Pincová 0 Comments


Absolutně nic se mi nechce. Navalily se na mě různé povinnosti, které jsem pořád strkala někam do pozadí, ale nemám zas tak velké pozadí, aby se mi tam ty povinnosti vešly. Mé pozadí momentálně přeteklo! :-D (dobře, dost vtipů na pozadí).

Z dalšího roku ve škole mám smíšené pocity. Z jedné strany jsem z některých předmětů strašně nadšená a visím na rtech přednášejícím, ale některé předměty a povinnosti ve mně vyvolávají pocit úzkosti a beznaděje (taky to tak máte?). Díky tomu (a ještě dalším faktorům) jsem nějak upadla do strašné únavy a jsem neschopná se k něčemu dokopat. Moje nálady se střídají jak na běžícím páse a já jen čekám, kdy se to zase uklidní a budu schopna nějak normálně fungovat, aniž bych ohrožovala svůj denní program (není to jednoduché).

Ani tento článek se mi vůbec nechtělo psát, dokonce jsem ho asi už dvakrát zavřela. Omlouvám se tím také za pokulhávající kvalitu článku, ale možná je i dobré ukázat, jak to vlastně vypadá, když na vás padne nějaká taková deprese, která vás zahltí a ovlivní váš úsudek, výkon a život. Můžete vidět, že i když se snažím nějakým způsobem udržet pozitivní mysl, tak se dá hrozně jednoduše sklouznout do takové nepříjemné a neklidné fáze.

Každopádně tímto vás chci jen nějakým, i když ne úplně elegantním způsobem informovat o svém aktuálním stavu bytí. Jak jste na tom vy, přežíváte zatím v práci nebo škole dobře?



0 komentářů: