Sychravý víkend.

28 září Nikola Pincová 0 Comments


Mnozí z vás mají dnes díky státnímu svátku volno. Já jdu sice do práce, ale vůbec mi to nevadí, protože jsem si o víkendu odpočinula u rodiny a navíc mám svoji práci docela ráda. Každopádně víkend byl příjemný. Poněkud sychravý, ale plný barev- babí léto začíná vystrkovat drápky.




My jsme v pátek večer vyjeli z Prahy a někdy kolem 8 hodiny večer byli už v Táboře, kde jsme jednu noc přespali, dokoukali Pulp Fiction, protože jsme ten film rozkoukali v autobuse, a druhý den ráno jsme autem dojeli do Soběslavi. K obědu jsme měli moc dobré rizoto a odpoledne, kdy všichni pochrupovali, tak já jsem byla na malé procházce s pejskem, sbírala různé klacíky a barevné listí (jak malá, já vím) a koukala na vodu (jak důchodce, já vím). Odpoledne se konečně do našeho osazenstva trochu vkradl život a šli jsme se projít na rozhlednu Svákov. Vedla tam hezká cestička lesem, sice poněkud do kopce, ale byla to moc příjemná procházka. Cestou jsme pořád něco fotili, na rozhledně se rozhlíželi (co jiného), zapsali se do knihy návštěv, taky jsme se napili z léčivého pramene, a pak zase zpátky. Večer jsme uspořádali turnaj v ,,Prší", u kterého jsme se dost nasmáli, když jsme byli rozdrceni šampiónem. Co se dá dělat.





V neděli jsme byli na chatě ještě do odpoledne, ale pak už jsme museli do Tábora, kde jsme si dali sprchu, navečeřeli se, pobalili věci a v 8 večer už jsme zas seděli na autobusovém nádraží a čekali na autobus do Prahy, protože v pondělí byly autobusy do Prahy úplně plné a já bych to pak nestíhala do práce, takže se nedalo jinak a museli jsme do Prahy ještě takhle pozdě večer. V autobuse jsme koukali na ,,Rrrrrr!" a někdy v půl 11 už jsme byli doma, dali si čaj a šli spát.


Tudíž víkend byl trochu náročný, co se týče cestování, ale byla jsem ráda, že jsem byla doma a viděla se se všemi. Dnes už zase práce a příští týden zas po dlouhé době škola!




0 komentářů: