Autumn is coming..

09 září Nikola Pincová 2 Comments

Ano, možná je název článku tak trochu parodie na Hru o trůny, ale to vám jistě nevadí. Počasí konečně začíná být příznivé jak pro mé zdraví, tak pro můj šatník. Moje tělo totiž fyzicky nesnese taková vedra, takže jsem už chvílemi byla na prášky. Ale o tom dnešní článek nebude. Je to lehce spontánní záležitost, protože jsem projížděla svůj milovaný Pinterest, plný inspirace a krásných věcí, takže i mě se nějaká múza chytla. Rozhodla jsem se, že Vám předvedu seznam věcí, proč milovat podzim, co je na něm nejkrásnější..

1. Móda. (všechno podzimní oblečení je pro mě tou nejhezčí věcí na světě, a to samozřejmě v podzimních barvách, šatičky, svetříky, podkolenky, hnědé kožené oxfordky, šály..Nemůžu se toho nabažit)


2. Sezóna seriálů (na podzim vždy začínají nové seriály a nebo pokračují naše oblíbené po letní pauze)



3. Vaření. (už nemusíte v úmorném vedru jíst jen saláty a lehká jídla, abyste se nezvencli, ale můžete konečně vařit a péct dobroty, obzvlášť když je na to tak skvělá sezóna dýní a jablek...Dýňové polévky, jablečné koláče, muffiny, je toho spousta)



4. Procházky v přírodě. (neznám nic lepšího a více uklidňujícího, než procházky v barevném podzimním listí)


5. Déšť. (tak tohle vám asi ani vysvětlovat nemusím, že?)



6. Bude pouť? (s koncem léta přichází poutě!)




7. Škola. (asi to zní sebevražedně, ale já mám ráda školu, baví mě nakupovat školní potřeby, chodit na zajímavé přednášky..Pocit vzdělanosti je docela super :-D)



8. Knižní sezóna. (myslím, že na podzim se knihy čtou ještě víc, než v létě. Je na to skvělá atmosféra. Udělat si teplý šálek čaje a čichat vůni papíru)



9. Uvědomíte si, že se blíží Vánoce. 




10. Halloween. (já vím, americký svátek, ale já ho tak miluju a chtěla bych ho i u nás!)





A jak jste na tom s podzimem vy?




2 komentáře: