Mé oblíbené pocity.

13 srpna Nikola Pincová 0 Comments


Teď se cítím jako totální zlodějka. Kdo sleduje Johna a Hanka Greena na youtube, tak určitě zaznamenal video 15 of my favourite feelings, kde Hank popisuje své nejoblíbenější pocity. Jednoduché. Mně se tento nápad moc líbil, a tak jsem si řekla, proč nenapsat na toto téma článek (přece jen dávám přednost psanému projevu). A o tom tento článek bude. Popíšu vám svých 15 nejoblíbenějších pocitů, se kterými jsem se za svůj život setkala a setkávám.

1. Když si lehnu do čerstvě převlečených peřin.
Postel je vždycky jako nová, měkoučká a voní.




2. Když celý den mám chuť na nějaké jídlo, a pak si ho uvařím.
Občas když jsem v práci, tak po celých 6 hodin myslím například na to, jak bych si dala kuřecí maso s rýží. Pak přijdu domů a prostě si ho uvařím! Nebo objednám.. Nejsem dokonalá! 



3. Když si koupím novou knihu a přičichnu k ní.
Knižní úchylové a snílci jako já, kteří se rádi propadají do světa jiných příběhů a osudů, mě určitě chápou.



4. Podzimní vánek na mém obličeji a padající barevné listí.
To se zase týká podzimních úchylů. Ale určitě se jich pár mezi námi najde, viď? 



5. Když se venku zatočím do kruhu se svojí sukní.
Připadám si jako maková panenka a svět je krásný.



6. Déšť a šálek černého čaje s citronem.
A nejlépe ještě u otevřeného okna a s dekou přes ramena. Áách.



7. Po dvou skleničkách vína.
Ne vždy se po nich cítím dobře, ale občas prostě zachutnají a člověk je v té správné a veselé náladě.



8. Když jsem v poklidné náladě (mellow mood).
Čím dál víc si začínám pěstovat poklidnou náladu a jsem na to náležitě pyšná. Z malého a cholerického spratka jsem se postupem času vypracovala až na z větší části flegmatického člověka, říznutého melancholikem. Mám pořád hranice, které mě vytočí, se kterými je dobře seznámena moje rodina, ale většinou už jsem kliďas.




9. Když mám doma krásně uklizeno.
Není nejlepší pocit na světě, když máte doma vše zorganizované a víte, kde co najdete? A ještě k tomu všemu to vypadá tak hezky. V uklizeném příbytku se skrývá můj zen.



10. Když si můžu na svém checklistu odškrtnout všechny povinnosti.
Připadám si pak tak šikovná a svědomitá. To je jako dostat pochvalu od paní učitelky. V dospělosti se musí člověk pochválit sám, což není tak super, ale může si za odměnu něco koupit, což by paní učitelka neudělala.




11. Občas, když jsem v práci. Mám pocit, že něco dělám, vydělávám, jsem prospěšná.
Ne vždy se v práci cítím skvěle, ale někdy mě tam přepadne pocit, že je dobře, že pracuji, že nejsem lajdák a že už nejsem tak moc závislá na rodičích.




12. Když mě má láska hladí po hlavě a tváři.
Tak to mluví asi samo za sebe. Pocit, že na světě máte někoho, kdo vás miluje stejně, jako vy jeho a rád vás hladí a chce, abyste se cítili příjemně.



13. Když se vidím po delší době se svým psem.
Jak se ke mně rozeběhne, když jsem po dlouhé době doma. Ten pohled je k nezaplacení.



14. Když se svojí ségrou řekneme inside joke a začneme se šíleně smát.
Každý má s někým vtípky, kterým rozumí jen oni dva. A ostatní na vás vždy koukají jak na retardy.



15. Když mě v tomhle horku ovívá náš nový větrák (ukořistili jsme ho, i přes jejich nedostatek!)
MISSION IMPOSSIBLE APPEARED TO BE POSSIBLE!





0 komentářů: