Má menší i větší tajemství.

30 července Nikola Pincová 0 Comments


Nečekejte žádný srdceryvný a šokující článek. Už jsem psala dostatek článků o anorexii, mentálních poruchách a spol. Nechci tím říct, že o tom už nikdy články nenapíšu, přece jen je to moje specializace, kterou se tak nějak ubírám i na vysoké škole (vědecká žurnalistika budiž mou láskou navždy), ale dnes jsem chtěla spíš pro legraci sepsat nějaké věci, které zas tak moc lidí neví nebo jsou prostě žertovné a přišla mi škoda se o ně nepodělit.



1. Do 20 let jsem neuměla prát. Naučil mě to až můj nynější přítel, ale stejně se ho dodnes ptám, na kolik stupňů jaké prádlo. Hanba mi, nejsem dokonalá hospodyňka.

2. Miluji uklízení. A pak ten pocit, když je kolem čisto.

3. Mám neustálou potřebu kupovat si sešity a notýsky.

4. Na mobil si stahuji hrozně hloupé hry.

5. Když jdu po ulici, tak se ráda prohlížím v okýnkách cizích aut a když tam někdo sedí, tak uteču.

6. Můj humor je strašně zvrácený.

7. Ráda píšu úchylné a krvavé příběhy, které děsí mě samotnou. A to jsem jinak klidná a milá holka.

8. Jsem šílený strašpytel a i přes to píšu horory. Dokonce spím se skrčenýma nohama, protože se bojím, že pod postelí je černá ruka.

9. Občas jsem smutná a bez nálady. Nikdo neví proč, všechny to rozčiluje. Chápu to a moc mě to mrzí, a proto se s tím snažím vždycky co nejrychleji něco dělat a každého informuju, ať si z toho nic nedělá, že to do pár hodin přejde. Takový náladový průjem.

10. Mám strašně ráda instagram. Přiznávám se. Baví mě instagram, a když mě na něj přítel fotí. Vezmu si hezké šaty a jdeme na nějaké pěkné místo a jsou z toho pak krásné fotky! Cool.


Jaká jsou Vaše tajemství?


0 komentářů: