Letní to-do list.

05 července Nikola Pincová 0 Comments

Jsem docela milovník seznamů a plánování. I když se mi to pak většinou nepovede, tak to mám ráda hezky uspořádané a někde napsané. Navíc, psát si seznamy, které si pak můžete hezky vyzdobit a vyhrát si s nimi, to je nejlepší prokrastinační činnost. Já jsem si vytvořila svůj, kde můžete vidět plány na mé léto. Jak říkám, není úplně 100%, že se mi tohle všechno povede stihnout, ale když už se tu dobrovolně či nedobrovolně smažím, tak ať to má aspoň nějaký smysl, řád a náplň!


Nejsem letní člověk. Z horka se mi dělá šoufl a většinou se těším, až přijde září, první podzimní listí a můj nejoblíbenější čas v roce. Ale každý rok to musím přečkat a pokusit se užít si to a nekazit to ostatním. Většinou se mi to povede, na vedro si jakž takž zvyknu, vymýšlím lehké letní recepty, koupu se, raduji se, když jdu do práce, protože je tam klimatizace. Prostě si najdu něco dobrého, čeho se chytnu.


0 komentářů: