Byl den matek..

11 května Nikola Pincová 1 Comments

Včera byl den matek,
a já mám teď v hlavě zmatek. 
Chtěla jsem Vám napsat článek,
pak mě ale zmohl spánek.

Snad přijmete mou omluvu,
a já neurvu si ostudu, 
že opožděně článkem přispívám,
poslední dobou ale nějak nestíhám

Učení se na zkoušky,
čtení, až z toho hlava bolí,
po večerech lámu tužky,
a básní teď seru okolí.


 No nic, jen takovej zajímavej vstup, snad vás pobavil. Všechno, co se v básni objevuje, je pravda. Je toho teď o něco víc, než bylo předtím a já si strašně lámala hlavu s tím, čím přispět na blog, ale nějak nebyla inspirace. Já to pak zas doženu přemírou inspirace a zahltím vás, jak je mým dobrým zvykem.

Teď ke dni matek. Bohužel jsem se svojí maminkou být nemohla, takže jsem jí alespoň napsala báseň, kterou jsem jí poslala, a pak jsem ji poslala i všem dalším matkám, které považuji za profesionální šampionky svého oboru. Myslím, že si to zaslouží. Je to sice jen dvouminutovka, napsaná na koleni, ale co. Podělím se o ni s vámi.
Dávám svojí mamince co proto.

Jsem jako opice, co po své mamce pořád leze a provokuje a otravuje. 
Matka tě chová,
matka tě obléká,
matka tě k pomoci volá,
když peřiny povléká.

Matka má pravdu,
myslí to dobře,
pozná každou křivdu,
zlému dveře zavře.

Až do smrti tě chce chránit,
to je něco matce přirozené,
není moudré se její lásce stranit,

tak nechme matkám dveře otevřené.



S láskou


1 komentář:

  1. Nikolí je to vše krásné. Umíš. Jen tak dál a přeji ti aby ti vše vycházelo, hlavně nyní zkoušky atd. Papa pusu Babi.

    OdpovědětVymazat