20 let.

19 dubna Nikola Pincová 2 Comments

Jak šel čas- 15, 16, 17, 18, 19..
Zítra ráno mi bude oficiálně 20 let. Vzpomínám, jak jsem před 10 lety přemýšlela při své oslavě narozenin, jaké to asi bude, až mi bude 20 let. Jak budu vypadat, co budu dělat, jestli už najdu svého prince a jestli se mi splní všechny sny. Oslava mých prvních kulatin byla super. Měla sem můj oblíbený dort s tvarohem a ovocem, pozvala sem si asi pět kamarádek ze třídy a hrály jsme různé hry u mě v pokojíku. Dokonce jsem si i nahrála na kazeťák písničky, které jsem pečlivě vybírala, aby se holkám líbily, a pak jsem je pro samé nadšení z oslavy zapomněla pustit.

Teď je mi 20 let a pár věcí mi došlo a jsem si poměrně jistá, že za 10 let budu říkat, že oproti příštím 10 letům mi ještě skoro nic nedošlo, a tak to půjde možná až do 80 let. Nikdy nemůžeme být nejchytřejší, nikdo není nechytřejší, dokonce ani Gandalf, mistr Yoda nebo Chuck Norris. Všichni se máme pořád co učit.
A teď je mi 20 let.

Co bych tedy řekla svému 10letému JÁ? Ahoj Nikol, tak ve 20 letech budeš mít tmavé krátké vlasy. I když si vždycky chtěla mít dlouhé, tak jsi zjistila, že v kratších vlasech se cítíš příjemně. Budeš po dlouhé a náročné cestě spokojená s tím, jak vypadáš a jaká jsi. Budeš studovat Karlovu univerzitu a bude tě to moc bavit, což je vlastně jeden z tvých snů a ty můžeš být pyšná, že to se svojí snahou dokážeš. A nevím, jak vypadá takový princ, ale nenajdeš ho. Budeš ho hledat, o nějakých si budeš myslet, že jsou to princové, ale nebude to ono. Nenajdeš sice prince, ale někdo najde tebe. A bude mnohem lepší, než nějaký nafintěný princ. Bude to skvělý člověk, který se do tebe zamiluje, podá ti ruku a nabídne ti to nejvíc, co ti může člověk nabídnout. A tím je společná cesta ruku v ruce životem. Nebylo by dobré, aby se ti už ve 20 splnily všechny sny, ale pár z nich se ti splní, být šťastná a nepřestávat se psaním. Vydrželo ti i po 10 letech a nikdy si se toho nepustila. Nepřestávej snít, protože ti to dává sílu na pokračování v cestě. Kdyby se ti splnily všechny sny, tak by sis lehla na nejbližším odpočívadle a tam si válela šunky. A to ty nechceš.


Chci ještě jednou poděkovat všem mým blízkým, kteří mi uspořádali nádherné narozeniny. Oslavila jsem je hned třikrát. Nejdřív v Liberci s rodinou mého přítele, pak s přítelem v Praze a nakonec se svojí rodinou na chatě v Soběslavi, kde jsme grilovali a užili si skvělou zábavu.

2 komentáře: