Kavárenské povalečství. (café slacker)

18 března Nikola Pincová 0 Comments

Venku už krásně svítí sluníčko! Není teda ještě takové teplo, abych sundavala bundu, ale už je to pomalu na dobré cestě. Přede mnou je pár důležitých školních povinností, ale doufám, že se to vyvrbí nějak v můj prospěch a vyvaruju se stresu.

Stres pak řeším tím, že sedím po kavárnách. Pěkně si dám kávu, čaj a občas i nějaký ten dortíček. To občas musí být, navíc když tam na mě tak smutně v té výloze koukají. Naposled to byl makový dort v Mammacoffee a z toho sem teda byla absolutně nadšená! Višně uvnitř, nahoře tvarohový krém s mandlemi a celý vnitřek z máku. To byla jahoda lahoda. Akorát sem se musela zkontrolovat, jestli nemám mák mezi zuby. Mammacoffee je skvělá kavárna, pokud rádi pozorujete pozéry, tak si tam zajděte, bude to pastva pro oči, pokud tedy nebudete koukat do zrcadla (já se koukla a mám díru na botách), mají tam skvělé dorty, roztomilé mističky, ve kterých vám donesou Café latté. Jediná nevýhoda je, že tam mají dost narváno podstatě v jakoukoliv denní dobu.
Makový dort v mammacoffee
Další kavárnou, která si také získala mojí oblibu, je Panos. Hlavně tedy z toho důvodu, že je to jediná kavárna, kterou mám u školy. A pokud je pondělí, tak mám ráno hodinu a půl mezeru mezi vyučováním. Takže jít do Panosu na snídani nebo aspoň na nějakou malou sváču a pití, to je ideální. Já tam ani tak nekoukám po obložených bagetkách a panini, spíš si dávám čaj a k tomu nějakou buchtu, máslový croissant nebo minišnečky s rozinkami.

Samozřejmě, že all time favorite místo pro hodně lidí je v Praze asi Pražírna na I.P.Pavlova, ale tak často cestu kolem nemívám(e). Na večer se tu taky najde pár dobrých míst, čirou náhodou jsem na Marjánce při nočním putování objevila takovou pseudo hospůdku/bar, která se jmenuje Atmosféra a pracují tam velice podivní lidé a i velice podivní lidé tam chodí (ehm). A málem bych zapomněla na Čítárnu, která je velice exkluzivní kavárna, z toho důvodu, že se nachází v ulici na Václaváku, ale normální procházející ji jen tak neobjeví. Je totiž schovaná v uličce, kde se nachází byty. Vy musíte zazvonit na zvonek, oni vás pustí nahoru a došlapete asi do třetího patra a najednou se octnete v bytě, který se proměnil na kavárnu. A to nemluvím o těch skvělých cenách.


S láskou



0 komentářů: