Dejvické divadlo a déšť.

14 března Nikola Pincová 1 Comments

Je hodně důležité vážit si na svém životě i těch nejpitomějších maličkostí. Stres není kámoš, klid a vyrovnanost jo. Snažím se, aby to bylo 1:0 pro tým Klid. Naštěstí to není tak těžké, protože mám kolem sebe lidi, kteří vysílají jen pozitivní vibrace, a za to se cítím snad nejvíc vděčná. To, jací lidé jsou kolem vás, je klíčová věc. Dneska ráno tu v Praze prší. Spousta lidí by byla naštvaná, měla špatnou náladu, lidé venku by se začali bít deštníky a slečny kontrolovaly vlasy a makeup. Vykašlete se na to! Já se hezky zachumlám, zapálím si svíčky a vonnou tyčinku, napíšu článek, pak se půjdu do deště proběhnout se svojí láskou, až si půjdeme pro chleba, který nám došel! :-D Odpoledne mě ještě čekají školní povinnosti v podobě četby, ale co, vezmu to s úsměvem a i přes lenost se na to vrhnu a zkusím někam pokročit. Jsem si jistá, že ze sebe budu mít lepší pocit, až učení odložím a budu si moci dát dobrý čaj a podívat se třeba na nějaký pěkný film nebo si příjemně popovídat.

O pauze odpočinek.
Včera mě čekalo skvělé překvapení v podobě návštěvy Dejvického divadla, kde sem se podívala na hru, která je, jak sem slyšela, hodně žádaná a málokomu se poštěstí. Jmenuje se Ucpanej systém. A je to pěkná sprosťárna teda. Lítají tam nadávky jako píčusové, zmrdi, a tak podobně. I přes to je to docela komedie. :-)


 S láskou



1 komentář: