Plná síla narcistického článku a mé prázdniny.

09 února Nikola Pincová 0 Comments



S velkou nelibostí sem zjistila, že nejčtenější a nejoblíbenější články jsou ty, které pojednávají o mém soukromém životě a naopak články o filmech, seriálech nebo hloubavějších tématech až tak moc neletí. Strašně mě to mrzí, protože takové články píšu mnohem raději a jsem na ně více pyšná. Ale řekla sem si, proč ne, zas bych vám mohla naservírovat nějakou tu mastnou špínu! :-D (zas se snažím být melodramatická, ale to ke mně patří).

Co v poslední době dělám? Co je momentálně v mém životě stabilní, důležité?

Za poslední půl rok, co nežiju ve své rodné hroudě, sem zjistila, že bez maminky je toho stabilního opravdu málo. Myslela sem si, že mám svůj život pod kontrolou a nějak si ho řídím sama, ale zjistila sem, že nade mnou mojí velkou moc ty nejmenší maličkosti a okolnosti. Občas můžu nějak zasáhnout, ale připadám si poslední dobou strašně unavená a motivace nepřichází. Čekám tedy na nějakou inspiraci a impuls a věřím, že určitě přijde, potřebuji buď pohlazení a nadšení nebo alespoň pořádný kopanec do zadnice.


Nějaké věci se ale jako stabilní ukázaly. Největším stabilním snem a prioritou mého života je být šťastná a ten život si užívat, nežít ve lži a mít stále důvod k úsměvu, což se momentálně tak nějak váže k mým dvěma největším životním láskám, a tou je můj přítel Petr a má láska k psaní. Bez toho bych byla navždy ztracená. Všechno ostatní je teď rozmazané, proměnlivé a šedé. Ovšem tyto dvě skutečnosti na mě září, jako ještě nic na mě nikdy v mém životě nezářilo.

Další věc, o které sem vám chtěla poreferovat, jsou prázdniny nebo taková malá dovolená, kterou sem si dovolila uskutečnit společně s přítelem v naší pauze mezi semestry. Nějak se to hezky sešlo a tak jsme vyrazili nejdříve do Liberce za rodinou Petra a další den všichni odjeli na chatu v Pasekách nad Jizerou, kde se lyžovalo, snědly se nějaké párky s chlebem a vypily se litry čaje. Také se chodilo na procházky a já byla naprosto unešená (jakožto dívka z jihu) tím sněhovým pohádkovým královstvím a psím spřežením.




Druhá část dovolené byla na opačné straně republiky, a to v mém rodném Táboře, tedy Jižní Čechy, kde jsme strávili 3 dny u mé rodiny. Byli jsme se podívat na výstavu o Žižkovi, projít se po historické části města a stavili jsme se taky na dortík a kávu, což je činnost, kterou si já neodpustím! Další den sem dělala svojí vyhlášenou pizzu, koukali jsme na filmy a tak dále...





Nakonec jsme přece jen po takové dovolené byli unaveni, ale aspoň příjemně. Teď už si to zase štrádujem po Praze a dnes jsme dokonce navštívili Fashion Arenu. Ale řeknu vám, zas takový zázrak to není. :-)






0 komentářů: