2014: Hlavně rozbitá kolena

01 ledna Nikola Pincová 1 Comments

Rok 2014 byl pro mě přechodem do úplně jiného světa. V lednu bych si vůbec neřekla, jaký bude můj prosinec. Měla sem nějakou základní představu: maturita, přijímačky, stěhování, vysoká atd..Ale přišla i spousta dalších změn, nějaké pády, tím myslím i doslovné (hlavně doslovné) :-D

Leden 2014

Prosinec 2014




















Byl to doposud asi nejdůležitější a nejzajímavější rok mého života. Mých základních cílů jsem dosáhla, a jsem za to moc ráda.
Ne všichni z mého blízkého okolí měli tak úspěšný rok, jako jsem měla já, což mě strašně mrzí, tak budu doufat, že rok 2015 pro ně bude příznivější letopočet.

V průměru sem vypila asi 300 hrnků čaje, 70 hrnků kávy, popsala nespočet papírů, vypsala pěknou kupu propisek a zlomila mraky tužek.

Nejdůležitější události mého roku?


  • Stala sem se aktivnější na blogu
  • Začala psát více básně
  • Zvládla šprťácky a prďácky maturitu
  • Přijímací zkoušky
  • Běhala sem po dobu tří měsíců skoro každý den 5 kilometrů
  • Obarvila si konečky vlasů na růžovou
  • Přiznala se doma s velkým trápením, což bylo nejlepší rozhodnutí
  • Jela sem na kole na Červenou Lhotu
  • Odstěhovala sem se z domova
  • Rozbila si opět koleno
  • Naučila se větší toleranci a trpělivosti
  • Byla na bratrancově svatbě- velký zážitek
  • Zažila rozchod
  • Našla velkou lásku
  • Navštívila Liberec
  • Uvařila svůj první hovězí guláš v životě
  • Opět lépe poznala Nikolu Pincovou














 








1 komentář: