Druhé dojmy pražské studentky (aneb 2.díl)

18 prosince Nikola Pincová 0 Comments



Sbírám postupně zážitky a moudro kolem sebe. Nějak tak mi to tu začíná zalézat pod kůži a já jsem Prahou pomalu čím dál více očarovaná. Mám tu dobré průvodce.

Chodíme na procházky, kulturně se vyžíváme, všechno prostě nějak vychází a zapadá na své místo. Co může být víc super??

Nevím, jestli sem úplně nadšená z toho vánočního shonu kolem, ale těším se na teplo domova, pohádky a čas na mé vlastní myšlenky. Poslední dobou se toho kolem mě děje tolik.

V tomto týdnu se mi taky stala jedna příhoda, o kterou se s Vámi musím podělit. Sprchovala sem se na koleji a tam funguje světlo tak, že ho zmáčknete a svítí asi 10 minut, pak nastane tma tmoucí. No a já se tam hezky dlouho sprchuju, pak zavřu oči, a když sem je otevřela, byla tma stejná, jako když sem je měla zavřené! No strašná panika, protože já sem známá tím, že můj největší strach je STRACH ZE TMY! Rychle sem čapla ručník a celá mokrá, zanechávajíc za sebou mokrou stopu, sem běžela na chodbu rozsvítit světlo. No a samozřejmě, že na chodbě zrovna bylo dostatečné publikum. :-D

Takové příhody se mi stávají často. Nebo padání v autobuse. Nebo ještě hůř: dobíhání špatného autobusu.

No, život se mnou je prostě nepředvídatelný a lehce infantilní.

Včera sem se byla podívat na Hvězdě a jsem naprosto očarovaná tím místem! Už se těším, až se tam podívám někdy na jaře! Deka, knížka, je to jasný.

Už se chystám na hostinu! :-D





0 komentářů: