Nejkrásnější slavní homosexuálové (aneb škoda, že nejsem muž)

03 listopadu Nikola Pincová 2 Comments

Původně jsem chtěla psát článek o nějaké motivaci a správném plánování a o nutnosti pořídit si diář, ale myslím, že si to nechám na příště. Dnešní článek bych chtěla věnovat celé gay komunitě za jejich velkou odvahu vylézt s pravdou ven do našeho nepřátelského a ošklivého světa. Neříkám, že všichni lidé jsou zlí, ale je jich na světě pořád hodně, kteří neakceptují lásku ke stejnému pohlaví a jsou bohužel státy, kteří to ve svém náboženství a politice trestají, stejně jako nevěru a další věci, o kterých se dnes ale úplně bavit nechci. Hlavně nechci, aby se tento článek nesl ve smutném duchu, naopak. Chtěla bych tu dnes vyzdvihnout všechny homosexuály,o kterých jste to možná ani nevěděli a vždy jste je ve Vašich oblíbených filmech a seriálech měli rádi. Doufám, že ani poté na ně nezměníte názor. Já je mám snad o to radši, protože jsem si po tomto zjištění přečetla něco více o jejich práci a záslužné práci ve všech gay komunitách a jak se snaží udělat nějakou změnu, nebo alespoň otevřít prostor dialogu. Já si vybrala své oblíbené, asi zde nenajdete úplně všechny nejznámější, ale zahrnula jsem i jednu ženu, tak snad Vás článek zaujme, inspiruje k tomu více se o dané téma zajímat, nebo alespoň otevřít prostor pro dialog. :-)

Wentworth Miller- do tohoto herce jsem byla opravdu blázen, když začal jít v TV jeden z nejlepších seriálů co znám, a to Prison Break nebo česky "Utěk z vězení". Přiznal se ke své homosexualitě, když v Rusku začali prosazovat anti-gay zákony, za což se Wentworth postavil a přednesl skvělou řeč, kde se přiznal ke spoustě věcí. Já jsem strašně pyšná, že se stále rodí lidé s takovou dobrotou a láskou v srdci! Na jeho video se můžete podívat na youtube, stačí když zadáte "Wentworth Miller coming out speech".

Zachary Quinto- možná ho znáte ze seriálu "Hrdinové", kde si zahrál Sylara (píše se to tak??? :-D). V roce 2011 se přiznal ke své homosexualitě na blogu, protože si připadal, že je správný čas a podpora jeho fanoušků a jejich reakce byla skvělá :-). V nynější době chodí s Milesem McMillanem.


Neil Patrick Harris- tak vsadím se, že Barneyho zná drtivá většina z Vás. Paradoxně jeho největší role je až moc náruživý heterosexuál, prostě "male whore" :-D. Ale Neil je asi úplným opakem, oproti své seriálové postavě. Nejenže je tedy homosexuál, ale i broadwayský znamenitý herec a zpěvák, ale také má krásnou rodinu, se svým manželem Davidem Burtkou mají dvě krásné dětičky, dvojčátka- chlapečka Gideona a holčičku Harper.



Jim Parsons- a druhá nejznámější postava je Shelly Cooper, nebo teda Sheldon no, ale já mu říkám Shelly. To spousta lidí nevěděla, ale je to tak. Jim Parsons je také obrovský milovník sportu, mohli jste ho vidět například na Wimbledonu, kde ale bohužel naší Petřičce Kvitové nefandil :-(. Již od roku 2009 se vedly dohady o jeho sexuální orientaci. V květnu 2012 v rozhovoru pro deník The New York Times uvedl, že je gay a již 10 let žije se svým partnerem, Toddem Spiewakem. A musím říct, že jeho přítel je teda taky doooost pěknej. :-)

Ellen Page- kanadská herečka, kterou jsem poznala už někdy v roce 2009, když jsem poprvé viděla film Juno. Miluju ten film, mám strašně ráda jí jako herečku, hraje opravdu moc dobře, je mi i sympatická a myslím si, že je i dost pěkná, ale především má skvělé charisma (na poměrně mladý věk, to se zase tak často nevidí). Mohli jste jí vidět i ve filmu Počátek, Whip it, atd, atd...V únoru tohoto roku se ke své orientaci přiznala na na konferenci o zdravém životě LGBT mládeže v Las Vegas. Jejé projev Vám dávám zde na youtube, protože její proslov byl odvážný, měla opravdu spoustu skvělých postřehů a nezbývá jen s její řečí souhlasit.






Děkuju Vám za pozornost, klikněte na odběr, napište komentář, budu moc ráda!
P.S. Věděli jste, že Giacomo Cassanova byl bisexuál a Leonardo da Vinci homosexuál? Já třeba vůbec! :)

2 komentáře:

  1. velice zajímavé.Doporučuji doplnit informace o české gay komunitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vynasnažím se co nejdříve doplnit! :)

      Vymazat